Conducerea comunei Dobroesti

Conducerea comunei Dobroești

Primăria comunei Dobroești este o instituţie publică cu activitate permanentă, care aduce la îndeplinire hotărârile consiliului local şi dispoziţiile primarului, soluţionând problemele curente ale cetăţenilor comunei Dobroești.

Condu Valentin Laurentiu

Condu Valentin Laurentiu

Primar

Program audiențe:
Marți- orele 13.00-15.00
E-mail: primar @ primariadobroesti.ro

Sabau Marius

Administrator Public

E-mail: administratorpublic @primariadobroesti.ro

enculescu_Vaalentin_viceprimar_dobroesti

Enculescu Valentin

Viceprimar

Program audiențe:
Miercuri – orele 13.00-15.00
E-mail: viceprimar @ primariadobroesti.ro

secretar_interimar

Dumitru Geolea Adriana

Exercitare temporara a functiei de Secretar

Program audiențe:
Luni – orele 10.00-12.00
E-mail: secretar @ primariadobroesti.ro

Primarul, viceprimarul şi secretarul comunei Dobroești, împreună cu aparatul de specialitate al primarului, constituie Primăria comunei Dobroești, care duce la îndeplinire hotărârile consiliului local şi dispoziţiile primarului, soluţionând problemele curente ale colectivităţii locale. Primăria comunei Dobroești se organizează şi funcţionează potrivit prevederilor ordonantei de urgenta a guvernului nr 57/2019 privind codul administrativ cu modificările şi completările ulterioare şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare.

Pentru a trimite o solicitare cu privire la programarea audientei va rugam sa aveti in vedere programul d-lui primar, d-lui viceprimar sau al d-lui secretar. Ulterior completarii formularului urmeaza sa fiti contactat pentru a vi se comunica ora la care este disponibil reprezentantul institutiei pentru care ati solicitat o audienta.

    La ce cabinet doriti sa efectuati programarea
    primarviceprimarsecretar

    Informații de interes public