Începând de astăzi, 12 aprilie 2021, Primăria Comunei Dobroești a devenit o instituție digitalizată. Astfel, atât locuitorii comunei, dar și alți cetățeni care vor să solicite sau să depună documente o pot face online, prin intermediul portalului www.econfirmare.ro. Aceștia vor primi și un număr de înregistrare de la registratura primăriei.
Prin digitalizarea instituției se dorește asigurarea unei mai mari transparențe și o mai bună înțelegere a activităților specifice instituției. Totodată, solicitările depuse de cetățeni online vor fi gestionare într-un mod eficient, iar circulația documentelor în cadrul instituției va fi mai rapidă.
Cetățenii vor primi notificări privind stadiul documentelor depuse prin portalul www.econfirmare.ro și vor putea urmări în timp real care este stadiul solicitărilor pe care le-au înaintat către Primăria comunei Dobroești.Digitalizarea primăriei îi va ajuta pe cetățeni să economisească timpul pe care îl petreceau la ghișeele instituției și, de asemenea, va reduce și va optimiza costurile operaționale din cadrul primăriei.
Totodată, odată cu aceste servicii publice online de depunere și eliberare documente, Primăria comunei Dobroești vine în sprijinul autorităților și limitează răspândirea pandemiei de Covid-19, având în vedere că fluxul de oameni din cadrul instituției va fi unul mult mai mic.